Volume aparute

Din sufletul meu pentru toţi cei care vor citi această carte şi vor urma, vrând-nevrând,aceste zicători în viaţă.

Din copilărie mi-am iubit neamul, am cântat plaiul şi am povestit istoria, jucat-am dansul someşan, am vorbit graiul strămoşesc, am dorit să respect obiceiurile strămoşilor, cu mândrie am purtat portul năsăudean.

“De-aş putea dorul să-l vând

M-aş duce joia la târg,

În târgul din Năsăud …”

Şezătoare la opaiţ redă obiceiuri ce pot să fie puse în scenă precum şi costumul naţional ce poate fi folosit drept model. Vă doresc succes !

39 povestiri inspirate din întâmplări reale. Trăieşti mult , ştii multe. Destin în proză!

 

În lumea florilor

E dor,

În lumea florilor

E drag,

În lumea florilor

Eşti fericit !

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Volume aparute

  1. Maria

    Extraordinar :))
    Cea mai buna este a 3 a carte “Omul de sub podea” :-X
    Si mai e ceva😕 chestea cu ” Traiesti mult . stii multe” nu inteleeg .
    adica dak mor mai repede stiu mai putine si dak cineva o trait mai mult ca Einstein sti mai mult ca el ??? =))

Leave a Reply

